مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش پودر رختشویی دستی کجاست؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

پودر رختشویی دستی چیست؟کارخانه مواد شویندهمواد تشکیل دهنده پودر دستی و نحوه عملکرد آن:بهترین پودر رختشویی را از کجا تهیه کنیم؟

پودر رختشویی دستی جهت شستشوی انواع البسه و پتو کارکرد مناسب و مخصوصی دارد. پتوهایی که با دست و یا ابزارهای خاصی شسته می شود از این نوه پودر شوینده استفاده خواهند نمود.

پودر رختشویی دستی چیست؟

پودر رختشویی از ترکیباتی از مواد شیمیایی و شوینده تهیه شده هست که برای شستشوی لباس ها بصورت دستی و ماشینهای لباسشویی نیمه اتوماتیک استفاده میشود.

اگر برای خرید و فروش ویژه مواد شوینده جستجو می کنید باید بدانید که مواد شوینده جزء اقلام و محصولات مصرفی است. این محصولات همیشه و بصورت مداوم و در همه مکان ها و سازمانها و تقریبا می شود گفت در هر جایی که انسانها در ان حضور دارند مورد استفاده زیادی دارد.  این موضعات به نحوی که با توجه به اینکه بهداشت و سلامت انسان ها در دهه های حاضر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است باعث مصرف روزافزون این کالای مصرفی پرکاربرد شده است.
در پی این موضوع و افزایش تقاضای مردم در زمینه مصرف مواد پاک کننده یا مواد شوینده و پاک کننده شرکت ها، کارگاه ها و کارخانه های فراوانی شروع به فعالیت و اقدام به تولید مواد پاک کننده در قالب شبد مواد شوینده در کشور نموده اند که مورد استقبال واقع شده و تقریبا می شود گفت که اغلب کارخانه های تولید مواد شوینده مشتریان داخلی و خارجی خود را دارند بنوعی که در برخی از مواقع تقاضا برای خرید مواد شوینده بقدری زیاد می شود که کارخانه ها قادر به تامین تمام درخواست ها نیستند و مقداری از درخواست ها بدون تامین باقی می ماند که این نشان از توجه خیلی زیاد مردم نسبت به مصرف این کالای مهم است که شاهد مصرف روز افزون آن هستیم.

در بازار کنونی ایران هر چند فروش بسیاری از کالاها کاهش داشته ولی فروش مواد شوینده کاهشی نداشته است.

کارخانه مواد شوینده

مواد تشکیل دهنده پودر دستی و نحوه عملکرد آن:

استفاده از مواد شوینده عمده و فعال سطحی آنیونیک به مقدار مناسب سبب کارایی بالای این پودر در ارتباط با شستسوی انواع البسه و همچنین انواع لکه ها شده است. مواد معدنی مورد استفاده در فرمولاسیون پودر دستی مانند سدیم کربنات، موجب کف کردن مناسب در آب سخت شده است. اسانس مورد استفاده در پودر سبب می شود تا بعد از شستشو، لباسها خوشبو شوند.

خصوصیات این پودر عبارتند از:

  •  قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالا
  • درخشان کنندگی البسه
  •  محافظت از الیاف پارچه
  •  دانه بندی مناسب
  •  رایحه ملایم و دلپذیر
  •  قابل استفاده در ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک (درب از بالا)

بهترین پودر رختشویی را از کجا تهیه کنیم؟

 

خیلی از بانوان در خانه ماشین لباسشویی ندارند و مجبور هستند البسه خود را با دست بشوییند. و باید از پودر رختشویی که به دست آسیبی نرساند استفاده کنند.

 

Visits: 204

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید