مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزانترین وازلین در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کدام وازلین در بازار قیمت کمتری دارد؟وازلین چیست؟درباره اختراع وازلین

وازلین در طرح ها و رنگ های متنوع و در بسته بندی های گوناگون در کارخانه پاکال تولید می‌شود‌‌. این محصول بهداشتی با داشتن بهترین مواد در ساختار آن دارای کیفیت استاندارد و خوبی هست‌.

کدام وازلین در بازار قیمت کمتری دارد؟

شرکت تولیدی وازلین پاکال که با برندهای معتبر و با جدیدترین تکنولوژی در حال ساخت وازلینهای با کیفیت و با بسته بندی زیبا و بهداشتی می باشد توانسته در عین حالی که این محصول را در داخل کشور توزیع می کند توانسته باشد خریداری و مصرف این کالای مشخص را در کشورهای همجوار ایران نیز ترویج داده و توزیع آن را در آنجا گسترده نماید.
وازلین در بسته بندی های ۹۰ گرمی شرکت پاکال که برای عموم مردم مناسب مصرف می باشد دارای قیمت ارزان و مناسبی هست که می‌توان آنرا یکی از بهترین قیمتهای موجود در این حوزه کالایی نامید.

وازلین چیست؟

وازلین از محصولات روغنی و بهداشتی موجود در سطح بازار می باشد که از زمان های قدیم نیز در دسترس مردم بوده و الان هم دارای مخاطبین زیادی هست. این کالا با توجه به ساختار و ترکیبات آن ویژگی‌ها که همان مزایا و معایبی هست که در ادامه به تشریح به بررسی آنها خواهیم پرداخت‌.
وازلین که در اصطلاح عامیانه به ژله نفتی معروف شده است طی ۱۵۰ سال گذشته تا الان تولید شده و ابداع شده از پایه نفت بود و یکی از مهمترین مشتقات نفتی به شمار می‌آید‌.

وازلین

درباره اختراع وازلین

برای اولین بار قبل از شناخت اولیه وازلین هنگامی که یکی از مهندسان صنعت نفت آمریکا برای نظارت و کنترل یکی از چاه های نفت آمریکا به آنجا رفته بود در کنار چاه نفت به ماده ای خمیری مانند برخورد کرد که کارگران از آن برای التیام سوختگی ها از آن استفاده می کرد.
این مهندس آمریکایی روی این محصول کنجکاو شد و مقداری از آن را به آزمایشگاه خود برد و بعد از کلی بررسی و مطالعه روی آن و تقطیر آن به روغن وازلین کنونی رسید. از همان زمان تا بحال با بروزرسانی  این محصول بهداشتی با تغییرات جزئی در حال تولید و عرضه با مردم برای انواع کارکردهای مورد نظر آنها شده است.

بازدیدها: 1

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید