مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات پودر رختشویی ۱۰ کیلویی تندیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرف پودر رختشویی در منزلقیمت استثنایی پودر رختشویی ۱۰ کیلویی تندیس
پودر رختشویی ۱۰ کیلویی

بازار صادرات پودر رختشویی ۱۰ کیلویی تندیس بسیار گسترده می باشد زیرا علاوه بر مردم ایران مردم کشورهای دیگر نیز به کیفیت بالا و پاک کنندگی بسیار بالا ی این پودرها پی برده‌اند و سالانه درخواست های بسیار زیادی برای واردات این پودرهای رختشویی تندیس به کشورشان می شود که این امر سبب شده است سود بسیار زیادی برای کشور ایران و هم چنین تولید کنندگان و مردم ایران داشته باشد زیرا سبب می‌شود برای مردم ایران کارآفرینی انجام شود.

پودر رختشویی ۱۰ کیلویی

موارد مصرف پودر رختشویی در منزل

پودر رختشویی ۱۰ کیلویی موارد مصرف شوینده و پودر رختشویی در منزل بسیار بالا می باشد و از آن می توانید برای شستن و پاک کردن همه چیز استفاده نمایید مثلا می توانید از این پودرهای مرغوب برای شستن لباس های تان استفاده نمایید که باعث می‌شود لباس ها تمیز و درخشان و ضدعفونی شوند و همه ی لکه های موجود بر روی آن ها به راحتی و خیلی سریع از بین رود.

همچنین می توانید از این پودر ها برای تمیز کردن سرامیک ها و سطح سرویس های بهداشتی و حمام نیز استفاده نمایید می توانید از این پودرها برای شستن پتو و یا فرش و حتی ظرف هایتان استفاده نمایید زیرا باعث می شود لکه های موجود بر روی لباس ها و یا چربی های موجود در پشت قابلمه ها به سرعت پاک شود برای پاک کردن چربی های موجود بر روی سرامیک های آشپزخانه بسیار انتخاب مناسبی می باشد.

پودر رختشویی ممتاز بسیار با کیفیت بوده و با استفاده از آن بدون هیچ زور و تلاشی به راحتی کثیفی ها و یا لکه ها از روی همه ی سطوح و هم چنین لباس ها پاک می شود و بوی بسیار خوش و مطبوعی به لباس ها می دهد.

قیمت استثنایی پودر رختشویی ۱۰ کیلویی تندیس

پودر رختشویی ۱۰ کیلویی قیمت استثنایی پودر لباسشویی فله در مقایسه با پودر های لباسشویی بسته بندی شده باعث شده است تا خرید این پودرهای لباسشویی فله بسیار رونق داشته باشد با وجود این که کیفیت این پودرها با کیفیت پودرهای بسته بندی شده برابر و یا بالاتر می باشد.

قیمت این محصولات بسیار بسیار پایین تر و ارزان تر می باشد که پایین بودن پودرهای رختشویی فله ای به دلیل نداشتن بسته بندی می باشد به همین دلیل به همه ی افراد توصیه می شود از این پودر ها استفاده نمایند زیرا خرید آن ‌ها بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا در این نوع روش خرید هزینه ای برای بسته بندی پرداخت نمی شود. هم چنین این پودرهای لباسشویی به الیاف و بافت لباس های تان هیچ آسیبی نمی رساند و محافظ بافت آن ها می باشد و رنگ لباس هایتان را تغییر نمی‌دهد.

بازدیدها: 31

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید