مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش تاید دستی ۵۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت پودر لباسشویی ماشینیاطلاعاتی درباره قیمت تاید دستی ۵۰۰ گرمی

تاید دستی ۵۰۰ گرمی یکی از محصولات به روز شده با تکنولوژی مدرن و مواد اولیه مناسب است که در این شرکت تولید می شود که بسیار مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان آن قرار گرفته است.

شرکت پخش تاید دستی ۵۰۰ گرمی برای دستیابی راحت و با قیمت مناسب مصرف کنندگان اقدام به عرضه این تاید های دستی به صورت مستقیم در حجم های مختلف و در بسته بندی ۵۰۰ گرمی این محصول کرده است.

شرکت پخش تاید دستی 500 گرمی

بررسی کیفیت پودر لباسشویی ماشینی

بررسی کیفیت پودر لباسشویی ماشینی کیفیت پودر لباسشویی ماشینی این شرکت توسط آزمایشگاه های صنایع کنترل و تایید شده است و عموم مصرف کنندگان پودرهای لباسشویی تندیس، بهریز و پژمان رضایت قابل توجهی از این پودر ها داشتند.

پودر های تولید شده در این شرکت از مواد اولیه مناسب و مرغوب تهیه شده که موجب پاکی لباس ها از لکه های مختلف می شوند و هیچ گونه لکه ای بعد از شستشو بر روی پارچه های البسه مورد شستشو باقی نمی گذارد.

وجود آنزیم های چند گانه در این پودر ها باعث می شود تا لکه های چربی و روغنی در اثر شستشو حتی در آب های سرد هم به راحتی از روی پارچه ها پاک و جدا شوند و آن ها را پاکیزه کنند.

ترکیباتی که از سختی آب می کاهند و باعث شستشوی راحت و زمان کم می شوند از انواع مختلف و به مقدار کافی در ترکیبات این پودر ها گنجانده شده اند تا کیفیت این پودرها تکامل یابند.

این مواد شوینده علاوه بر دارا بودن مواد مناسب که موجب شستشوی بهینه و مناسب می شوند موجب نرمی و لطافت لباس ها شده و معطر شدن البسه های که با این پودر ها شستشو شده اند به وضوح حس می شود.

کارتن های بسته بندی محکم با بهترین مواد تولید شده را برای این پودر ها انتخاب می شود و سپس کارتن ها که پر از این پودر های لباسشویی نمونه شده اند لیبل های قیمت و تاریخ انقضا و تولید بر روی آن ها درج می شود.

این مجموعه تولیدی برای افزایش این محصول در سطح بازار با قیمت مناسب و کیفیت بالا تمام نیروهای خود را در قیمت تولید، فروش و پخش به صورت تمام وقت به کار گرفته تا منجر به رضایت مشتریان خود شوند.

اطلاعاتی درباره قیمت تاید دستی ۵۰۰ گرمی

اطلاعاتی درباره قیمت پودر لباسشویی مرغوب در عرضه مستقیم و بدون واسطه این شرکت قیمت این پودرهای لباسشویی به طور چشمگیری کاهش یافته است و با وجود مرغوبیت بالای این محصول تقاضا برای دریافت آن افرایش یافته است.

برای دریافت قیمت های پودر لباسشویی مرغوب می توانید با شماره های که در همین سایت دیده می شود تماس بگیرید و با مشاوران این مجموعه در مورد قیمت و نحوه ی دریافت کالای خود صحبت کنید.

بازدیدها: 25

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید