مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شوینده ارزان قیمت در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

شوینده ارزان قیمتپودر رختشویی بهریزشوینده ارزان قیمتپودر رختشویی تندیس جعبه ایشوینده ارزان قیمتمرکز خرید عمده پودر دستیشوینده ارزان قیمتفروش عمده پودر دستی تندیس
شوینده ارزان قیمت

کارخانه تندیس با تولید شوینده ارزان قیمت با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار در شهر صنعتی لیاء در استان قزوین واقع شده است و با کادری مجرب در زمینه فروش و همکاران متبحر در زمینه تولید و بارگیری جزء یکی از معتبر ترین کارخانه های شوینده و بهداشتی در ایران است و از نظر کیفیت محصولات در خاور میانه مطرح شده است و ما مفتخریم در اینجا توضیحاتی در این باره برای خوانندگان این مطلب بدهیم .

شوینده ارزان قیمت

پودر رختشویی بهریز

یکی از محصولات این کارخانه معتبر و بزرگ پودر رختشویی بهریز است که تنها پودری است که فقط در زمینه صادرات تولید می شود و برای بازار داخلی نمی باشد اما برند دیگری برای بازار داخل طراحی و تولید میشود که با نام تندیس می باشد که برند اول این شرکت بوده و خیلی ها هم با این نام ما را می شناسند.
پودر رختشویی تندیس کیسه ای یکی از تولیدات شرکت سمبل شیمی تولید پودر رختشویی کیسه ای تندیس است که در وزن ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی تولید میشود و هم برای بازار داخلی و هم برای بازار صادراتی می باشد که بسیارمورد توجه کشورهای همسایه گشته است .

شوینده ارزان قیمت

پودر رختشویی تندیس جعبه ای

یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت مایع لباسشویی بدون آنزیم و شوینده ارزان قیمت تندیس پودر های جعبه ای تندیس ۵۰۰ گرمی و در دو نوع دستی و ماشینی است که بسیار با کیفیت و قیمت مناسب می باشد و گفتنی است که تندیس با پودرهای خود شناخته شده است چون جزء اولین تولیدات بوده و حتی به جرات می توان گفت که شناسنامه کارخانه می باشد .

شوینده ارزان قیمت

مرکز خرید عمده پودر دستی

همانطوری که می دانید اکثر برندها درهر استان و شهرستان یک یا چند نماینده دارند که اجناس را از کارخانه به قیمت پایینی می خرند و با افزایش کرایه روی محصول شوینده ارزان قیمت مایع لباسشویی واش لند مورد نظر و در نظر گرفتن حاشیه سود برای خود به واحدهای کوچک ترو پخش های مختلف عرضه میکنند اگر چه بهتر است که مشتریا از خود کارخانه خرید کنند تا حاشیه سود برای خود بماند و سود بیشتری کنند.

شوینده ارزان قیمت

فروش عمده پودر دستی تندیس

فروش عمده محصولات شوینده ارزان قیمت تندیس از کارخانه انجام می شود و هیچ نماینده وشعبه ای در هیچ کجای ایران ندارد و تنها و تنها از خود کارخانه و بوسیله کادر مجرب کارخانه صورت می گیرد .

بازدیدها: 131

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید