مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت مواد شوینده صحت

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت مواد شوینده صحتکیفیت مواد شوینده صحتقیمت مواد شوینده صحتمعرفی شرکت  صحتقیمت مواد شوینده صحت  نگاه شرکت صحت به آیندهقیمت مواد شوینده صحتخط مشی شرکت صحتمسئولیت عمومی شرکت صحتقیمت مواد شوینده صحتارتباط شرکت صحت با دانشگاهقیمت مواد شوینده صحتبدن شوی صحتقیمت مواد شوینده صحتدفتر فروش شرکت پاکالمایع قیمت مواد شوینده صحتنمایندگان فروش شرکت صحتقیمت مواد شوینده صحت
مواد شوینده صحت

بی تردید یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده مواد شوینده در ایران شرکت تولیدی مواد شوینده صحت می باشد که دارای فعالیت در بازار داخل و صادرات هست. شرکت تولیدی صنعتی صحت که در زمینه مواد شوینده و بهداشتی دارای سابقه ۶۰ ساله در ایران هست دارای محصولات متنوعی هست که کمتر شرکتی دارای سبد کاملی همانند این شرکت می باشد. برای خرید محصولات صحت در این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت مواد شوینده صحت

کیفیت مواد شوینده صحت

یکی از دغدغه های بانوان در خانه کیفیت مواد شوینده هایی است که استفاده می کنند و میخواهند مواد شوینده ای که دارند استفاده می کنند هم با کیفیت باشد و برای انسان مضر نباشد و ارزان قیمت باشد حتما شماالان در ذهن خود فکر میکنید که این نوع شرکت یا کارخانه ای را از کجا پیدا کنیم اگر به دنبال مواد شوینده بدون ضرر و با کیفیت و ارزان قیمت هستید شرکت ما با تکنولوژی بروز دنیا توانسته محصولات شوینده باکیفیت تولید و به بازار عرضه کند.

قیمت مواد شوینده صحت

معرفی شرکت  صحت

شرکت تولیدی صابون کرمی داو و قیمت مواد شوینده صحت صنعتی و بازرگانی مواد شوینده صحت درسال ١٣٣۵ در تهران تاسیس گردید. به تائید و گواهینامه های صادر شده توسط دفتر صنایع غذایی،  دارویی و بهداشتی ایران، شرکت تولیدی شوینده صحت به عنوان اولین تولید کننده شامپوهای گیاهی در کشور است که در حال حاضر به عنوان یکی از پیشتازان و نوآوران صنعت شوینده و یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه تولید مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی در ایران و کشورهای همجوار جایگاه خاص و ویژه ای دارد.
تولیدات این شرکت با برند صحت نه تنها در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد بلکه به بازار سایر کشورها از جمله کشورهای:

امارات متحده ی عربی ،عمان، کویت، قطر، بحرین، عربستان سعودی، عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و آذربایجان نیز صادرات پیوسته و گسترده ای را دارد..
شرکت صحت کیفیت بالای تولید محصولات خود را مطابق با رضایتمندی مصرف کننده تعریف می نماید و آن را شاه کلید موفقیتهای روز افزون و افزایش میزان مشتریان خود می داند
تلاش مدیران، متخصصان و کارکنان شرکت تولیدی و بهداشتی صحت برای تولید و طراحی محصولاتی که ریشه در طبیعت دارند به کوشش های صمیمانه ای مبدل شده که نتایج بسیار با ارزشی را در پی داشته است

قیمت مواد شوینده صحت

  نگاه شرکت صحت به آینده

در شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برنامه ‌ریزی و تحقیق درخصوص تولیدات آینده و برنامه های تولیدی محصولات جدید شرکت بر عهده قسمت مدیریت تحقیق و توسعه است. نیازهای مصرف کنندگان توسط بخش بازاریابی با روش‌های علمی بازاریابی، مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفته و به بخش تحقیق و توسعه ارجاع می شود تا این بخش، تحقیقات علمی و پژوهشی خود را در این خصوص آغازکند. در نهایت این تحقیقات به تولید محصولات جدیدی که با ویژگی‌های مصرف‌‌ کننده سازگارتر است منجر خواهد شد

شرکت مواد شوینده صحت طبق برنامه ریزی های مدونی که انجام داده است امید دارد بتواند به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو و معتبر در صنایع بهداشتی و شوینده کشور، خانواده کالاهای شوینده خود را به گونه ‌ای گسترش دهد تا در هر خانه ایرانی چندین محصول متنوع از مواد شوینده و بهداشتی صحّت حضور پر‌رنگ و همیشگی داشته باشد. نوآوری‌ها و تجربیات شرکت مواد شوینده صحت، همواره درخدمت بهداشت، سلامت و زیبایی مردم قراردارد.

قیمت مواد شوینده صحت

خط مشی شرکت صحت

شرکت مواد شوینده صحت با در نظر گرفتن تمامی استاندارها و ایزوهای ملی از جمله :

ISO9001:2008،ISO14001:2004 ،ISO22716:2007 ،ISO10002:2004 ، ISO10004:2012،ISO10668:2010 و OHSAS18001:2007 را به عنوان الگوی کاری خود قرار داده است.

در این راستا مدیریت و کارشناسان ارشد شرکت تعهد می نماید که الزامات و ضروریات و استانداردهای تصویب شده را رعایت نموده و آنها را به منظور بهبود مستمر اثر بخشی وبهره وری این سیستم ها برآورده نماید. لذا با اتکال به خداوند متعال و با همکاری کارکنان خود، رئوس خط مشی خود را به شرح ذیل تعریف نموده و دنبال می نماید:

  1. تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان و طرف های ذینفع و کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مشتریان
  2. تلاش در جهت افزایش سطح آگاهی و دانش پرسنل و ارتقاء فرهنگ مشتری مداری در شرکت
  3. تلاش در جهت بالا بردن سطح کیفیت محصولات
  4. جلوگیری از وقوع آسیب، رویداد و کاهش بیماری های شغلی و نیز تبعیت از قوانین و مقررات ایمنی و بهداشتی مرتبط
  5. پیشگیری از آلودگی محیط زیست،کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی و پیروی از قوانین و مقررات زیست محیطی مرتبط
  6. رعایت اصول GMPو تلاش در جهت افزایش رعایت اصول بهداشت فردی و محیطی
  7. تلاش در جهت ارتقاء برند شرکت

مدیریت شرکت از تمامی کارکنان توقع دارد که با همکاری با تمامی بخشهای مدیریت و سایر قسمت های تولیدی در جهت رسیدن به این اهداف تمام توان خود را به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ ننمایند.قیمت مواد شوینده صحت

مسئولیت عمومی شرکت صحت

برند صحت بعنوان یکی از فعالان صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی کشور در مسیر توسعه ی فرهنگ بهداشت و سلامت عمومی افراد جامعه، ضمن ارائه ی سبد نسبتاً کاملی از مواد شوینده و بهداشتی، برای خود محورهای کلی در قبال جامعه، تعریف نموده و بالطبع مسئولیت هایی را  برعهده بالایی را در این بخش دارد.

این برند در اولین گام، تلاش خود را با تولید محصولات شوینده ی گیاهی با کیفیتی مطلوب به ثمر رساند. از آن پس با تعریف و رعایت اصول حرفه ای و بهداشت محیط زیست، سعی خود را نسبت به این مقوله استمرار بخشید. اتخاذ رویکردهای حمایت گرایانه از برگزاری رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همایش های ملی و بین المللی بخش دیگری از این اقدامات را شامل می شود.

شرکت مواد شوینده صحت همچنین به فراخور شرایط با حمایات مالی و یا توزیع بسته های بهداشتی از محصولات خود در مراکز خیریه، توان بخشی و اشتغال زایی اقشار آسیب پذیر، نهادهای حمایتی از بیماران خاص، صعب العلاج یا نیازمند، خانواده های محروم، بی سرپرست یا بدسرپرست، کودکان کار و همراهی با بسیاری از جمعیت های مردمی فعال همچنین همراهی با موسسات و انجمن های خیریه ی دولتی و غیردولتی از قشر محروم، بیمار و کم توان ، تلاش خود را تکوین نموده است.

این برند به این فعالیت ها کفایت نکرده و با برپایی کمپین های بهداشت فردی و اجتماعی در میان گروهی از مادران جوان و دانش آموزان، به نشر و اشاعه آگاهی در این حوزه اقدام نموده است بطوریکه درصدد نیل به یکی از ارزش های ده گانه ی خود یعنی مسئولیت پذیری در قبال جامعه و ارزش آفرینی برای ذینفعان است.

قیمت مواد شوینده صحت

ارتباط شرکت صحت با دانشگاه

یکی از برنامه های ویژه شرکت مواد شوینده صحت برقراری اشتغال پایدار و ارتباط بین دانشگاه و شرکت صنعتی صحت به عنوان یکی از پل های اشتغال زا می باشد.شرکت صنعتی و بازرگانی صحت با توجه به رسالت خود و نظر به اهمیت فعالیتهای مشترک بین صنعت و دانشگاه ، همچنین به منظور رفع نیازهای جامعه و ارتقا سطح علمی دانش پژوهان و افزایش سطح کیفی محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در بازار تصمیم به همکاری علمی و عملی با دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر داشته و در این راستا با تعدادی از مراکز علمی قرارداد همکاری متقابل منعقد نموده است.

از جمله این همکاری های مشترک می توان به قرار داد مشترکی که بین این شرکت و دانشگاه تربیت مدرس تحت عنوان ” ارزیابی ترکیبات موثره گیاهی با ویژگیهای کاربردی در صنایع بهداشتی” منعقد شده است اشاره نمود. نتایج بررسی های صورت گرفته در این طرح بعنوان مقاله ای در پنجمین کنگره عناصر کمیاب که در دیماه سال ۹۵ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد ارائه و بعنوان مقاله برگزیده بخش ارتباط صنعت با دانشگاه انتخاب شد.

همچنین در قرارداد دیگری که مابین دانشگاه تربیت مدرس و شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، پروژه ی ” تأثیر مدت زمان عصاره گیری بر ترکیبات طبیعی سه گونه ی اکوتیپ حنای ایرانی” مورد مطالعه قرار گرفت و نتایج آن در ششمین کنگره ی ملی گیاهان دارویی ایرانی ارزیابی گردید و بعنوان پروژه ی نمونه و رتبه اول انتخاب گردید.

بدینوسیله از کلیه ی مراکز علمی معتبر که مایل به همکاری با شرکت صنعتی و بازرگانی صحت در طراحی و اجرای پروژه های علمی و تحقیقاتی  هستند، دعوت به همکاری می نماید.

قیمت مواد شوینده صحت

بدن شوی صحت

یکی از محصولات پر فروش و ویژه شرکت قیمت مواد شوینده صحت شامپوی بدن‌شوی صحت، محصولی است گیاهی حاوی گیاه گوار و گلیسرین داخل آن تعبیه شده و دارای ترکیبات گیاهان می باشد. گیاه گوار ماده‌ای است که پوست را پس از شستشو نرم می‌کند و همچنین جوش ها و لکه های موجود در پوست را از بین می برد و نظافت و تمیز کردن پوست راحت و آسان صورت خواهد گرفت.

  • گیاه گوار، پوست را پس از شستشو نرم می‌کند
  • دارای رایحه‌ خوشایندی که پس از شستشو می‌ماند
  • مناسب برای انواع پوست ها
  • سازگار با pH پوست بدن
۲۵ میلی لیتری تیوبی ۱۹۲
۲۵ میلی لیتری استوانه ای ۱۹۲
۳۰۰ میلی لیتری ۲۴
۴ لیتری ۴
۱۰ لیتری ۱
۲۰ لیتری ۱
وزن تعداد در کارتن

قیمت مواد شوینده صحت

دفتر فروش شرکت پاکال

قیمت مواد شوینده صحت در استان تهران واقع شده است. با عنایت به اینکه تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران محسوب می شود و در راستای همین موضوع و اهمیت دادن و الویت قرار دادن و تاسیس شرکت به همین دلیل در تهران شروع به فعالیت نموده است و در زمینه بازاریابی و مراحعه مشتریان جهت انعقاد قرار داد فروش و یا خرید عمده مزیت های بسیار دیگری نیز دارد.

با توجه به اینکه دفتر مرکزی فروش شرکت صحت در شهر تهران واقع شده است و عمده مراجعه کنندگان از سراسر کشور و نیز مشتریان خارجی نیز برای انجام کلیه کارهای خود به تهران مراجعه می مکنند وجود این دفتر در تهران باعث راحتی کار مشتریان و انجام دادن خدمات بهتر برای ایشان و نیز میزان فروش بیشتر توسط دفتر فروش هستیم.

 

در دفتر مرکزی شرکت صحت با توجه به حجم گسترده و انواع و اقسام مواد شوینده و بهداشتی تولید شده برای هر کدام از لاین ها یا محصولات تولیدی یک نیروی انسانی به عنوان مدیر فروش آن لاین با مجموعه از کارشناسان فروش در اختیارمشغول پاسخگویی و ارائه خدمات به خریداران و مراجعه کنندگان محترم هستند.

برخی از خریداران سئوالی که مطرح می نمایند این است که چرا برای هر محصول و یا لاین تولید یک مدیر فروش قرار داده شده است؟ با در نظر گرفتن میزان تولیدات شرکت که به نظر می رسد در ایران بیشترین حجم تولید و فروش را دارد و اینکه یک نفر به عنوان مدیر فروش قادر به پاسخگویی و جمع و جور کردن تمام لاین ها نخواهد بود مدیریت شرکت تصمیم برآن گرفتند که کار فروش در هر محصولی دارای یک مدیر داخلی باشد تا نیاز و کالای مورد نظر مشتریان بسرعت پاسخ داده شده و رضایت مندی مشتری از الویت های همیشگی مدریت شرکت در این مجموعه تولیدی می باشد.

مایع قیمت مواد شوینده صحت

نمایندگان فروش شرکت صحت

شرکت بزرگ صحت که در سطح تمامی استان های ایران دارای نمایندگان فعال فروش هست که از طریق این نمایندگان فروش کارهای فروش استانی را در همان استان به ایشان واگذار نموده است تا این واگذاری ها بعث بهبود بهتر و میزان فروش بیشتری با توجه به بومی بودن و شناخت نمایندگان از استان خواهد داشت.

در ابتدای هر سال با توجه به تورم اعلام شده و موجود در بازار و میزان تقاضا و عرضه مواد شوینده سایر برند ها در مراکز فروش قیمت محصولات شوینده شرکت صحت توسط تیم فروش و مدیریت به تمامی نمایندگان فروش استان ها اعلام شده و نمایندگان نیز بایستی محوصلات را طبق همان لیست قیمت اعلام شده و مطابق شرایط شرکت به فروش رسانده و امارهای فروش را به دفتر مرکزی شرکت اعلام نمایند.انجام برای هر کدام از نمایندگان فروش در هر استانی یک تارگت مخصوص ان استان با توجه به وسعت و جمعیت آن ها در نظر گرفته می شود که بایستی این تارگت توسط نمایندگان فروش صورت گرفته و در صورت انجام ندادن تعهد و عدم زدن تارگت مشخص شده نمایندگی فروش به موارد واجد شرایط دیگری واگذار خواهد شد.قیمت مواد شوینده صحت

قیمت مواد شوینده صحت

همانگونه که توضیح داده شد قیمت قیمت مواد شوینده صحت با در نظر گرفتن آیتم های مختلفی و با نظر گرفتن شرایط موجود در بازار و بررسی تمامی جوانب حاشیه سود و اشتغال و همچنین توجه به تولید و قیمت های سایر مواد شوینده تولید شده در بازار توسط سایر شرکت ها در ابتدای هر سال به صورت رسمی اعلام شده و در معرض مشاهده تمامی خریداران قرار خواهد گرفت . برای دریافت قیمت های فروش محصولات شرکت صحت با توجه به محصولات متنوع و زیادی که وجود دارد بایستی یا بصورت مراجعه حضوری و یا با برقراری تماس تلفنی با مدیران فروش هر محصول که شما را با کارشناسان فروش آن محصول لینک خواهد نمود می توانید از اخرین و بروز ترین قیمت ها اگاهی پیدا نموده و به اختیار خود یا از شرکت و کارخانه تهران خریداری انجام داده و یا از نمایندگان استان خود با توجه به صلاحدید خرید خود را انجام دهید.

بازدیدها: 253

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید