مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر رختشویی تندیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت پودر رختشویی در ایرانپودر رختشویی تندیسقیمت پودر رختشویی تندیسقیمت پودر لباسشویی تندیسبازار فروش پودر رختشویی تندیسبسته های پودر رختشویی تندیسشرکت پودر رختشوییصادرات پودر رختشویی تندیسپودر رختشویی بهریزفروش اینترنتی پودر تندیسسایر محصولات شرکت تندیسمحصولات شرکت تندیسکیفیت شوینده تندیسبازار فروش تندیسسایز مواد شوینده تندیسصادرات شوینده تندیسمراحل صادرات پودر رختشویی تندیسفروشنده مواد اولیه شویندهکارخانه پودر لباسشویی تندیس

قیمت پودر رختشویی را از ما بخواهید. اگر برای خرید پودر رختشویی در حجم عمده بدنبال کارخانه پودر رختشویی با قیمت مناسب و ارزان هستید ما را دنبال نمائید تا در سایه همکاری متقابل به نتیجه سریعتر برسید و خرید موفق خود را به سرانجام برسانید.

قیمت پودر رختشویی در ایران

قیمت پودر رختشویی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در خرید این محصول است که میزان تقاضا را تعیین می کند .یکی از بهترین پودرهایی که در بازار ایران و کشورهای همسایه مورد مصرف و توجه مردم قرار گرفته است و بیشتر مردم اقدام به مصرف ان نموده است پودر رختشویی تندیس هست که به بهترین و نازلترین قیمت به فروس رسیده و بدست مصرف کننده نهایی می رسد.پودر رختشویی تندیس که هم نوع دستی دارد و هم نوع ماشینی با کیفیت بسیار مناسب و برای سلیقه های ایرانی و خارجی مناسب بوده و ۱۳۹۹ بازار پسندی خوبی را هم در داخل کشور و هم خارج از ایران دارد که این امر موجب تقاضای روز افزون پودر تندیس در بین مصرف کنندگان شده است و این امر کارخانه را برآن داشته تا خط تولید خود را بنوعی تنظیم نماید تا بتواند کلیه تقاضاها را پاسخ دهد.

 

پودر رختشویی تندیس

همانطور که در بالا اشاره شد پودر رختشویی در ۲ نوع ماشنی و دستی در کارخانه تندیس تولید می شود و همچنین این پودرها در نوع فله ای هم تولید می شود که در بسته های ده و بیست کیلویی آماده و روانه بازار فروش می شود . شایان ذکر هست که پودرهای فله ای بیشتر در کشورهای همجوار از جمله عراق و افغانستان و ترکمنستان بازار خوبی در پی تقاضای زیاد مردم این کشور ها دارند.

قیمت پودر رختشویی تندیس

با توجه به اینکه در اجرای سیاست تثبیت قیمت ها در ایران و در راستای حمایت از مصرف کنندگان دولت قصد تثبیت و اعلام قیمتها را در سرلوحه کارهای خود قرار داده ولی با توجه به افزایش و کاهش قیمت ارزها و قیمت مواد اولیه نمی شود قیمتی را اعلام کرد که برای چند ماه ثبات داشته باشد ولی در حین حال می شود حدود قیمت پودر رختشویی را در حدود کارتنی ۱۰۰ هزار تومان برآورد کرد تا مورد توجه و استفاده خریداران محترم قرار گیرد هر چند که قیمت ها نواسانات زیادی را دارند.

قیمت پودر لباسشویی تندیس

در مورد خرید پودر تندیس مهمترین گزینه ای که بعد از کیفیت و میزان خرید این محصول مطرح می باشد قیمت پودر تندیس می باشد.

بیشتر خریداران تمایل دارند پودر رختشویی تندیس را با قیمت مناسب و بیشتر با زیر قیمت بازار خریداری نمایند.

در هر زمانی با توجه به نوسانات قیمتی بازار و مواد اولیه ای که همیشه در حال نوسان هست قیمت ها در حال تغییر و بروز رسانی می باشند. خریدارانی که قصد خرید این محصول پر طرفدار را دارند در هر زمانی که اراده نمایند می توانند با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرند و از آخرین و بروزترین و ارزانترین قیمت این محصول آگاهی پیدا نمایند.

بازار فروش پودر رختشویی تندیس

همانطور که میدانید خرید و فروش این محصول از طرق مختلف در بین تجار انجام می شود. پودر رختشویی تندیس در بیشترین مورد در بین عمده فروشان در حالت خرید فیزیکی و حضوری انجام می شود که جدیدا این گزینه جای موارد دیگر داده است که به آنها اشاره خواهیم نمود.

گزینه دیگری که جدیدا مورد توجه خریداران و عمده فروشان قرار گرفته است راه اندازی خریدهای آنلاین و مجازی که رو به گسترش بوده و در حال فراگیری و توسعه زیرساخت ها نیز می باشد.

بسته های پودر رختشویی تندیس

بسیاری از مصرف کنندگان پودر لباسشویی تندیس و همچنین خریدارن این محصول از انواع بسته بندی ها و کیسه ها و پاکت های این محصول خاص اطلاع دارند ولی برای آندسته از مشتریانی که برای اولین بار هست که با این محصول آشنا می شوند و شناختی از این محصول و بسته بندی های آن ندارند توضیحاتی در این خصوص خواهیم داد که بشرح زیر می باشد:

  • پودر پاکتی ۵۰۰ گرمی تندیس در ۲ نوع ماشینی و رختشویی
  • پودر کیسه ای ۱۰ کیلوگرمی تندیس در ۲ نوع ماشینی و رختشویی
  • پودر کیسه ای ۲۰ کیلوگرمی تندیس در ۲ نوع ماشینی و رختشویی

در خصوص مصرف این محصول و میزان خرید پودر رختشویی تندیس باید گفت که بیشترین میزان خرید مربوط می شود به پودر پاکتی ۵۰۰ گرم رختشویی تندیس که بیشترین میزان تقاضا را دارد.

شرکت پودر رختشویی

در اوضاع و شرایطی که کل دنیا و کشور در حال رکود هست و کارگاه ها و کارخانه های تولیدی بسیاری با توجه به شرایط بد بیماری کرونا و عواقب بد آن دچار فروش کم و تعدیل نیرو و بعضا تعطیلی تولیدی ها هست کارخانه های پودر رختشویی در ایران با توجه به اوضاع ایجاد شده که برای شستشو و نظافت ایجاد شده است نه تنها به تعطیلی کشیده نشده بلکه حتی با در نظر گرفتن گران شدن مواد اولیه شاهد افزایش تقاضا از طرف مشتریان داخلی و خارجی هستند و با افزایش میزان تولید نیم نگاهی نیز به بازار های صادراتی کشورهای اوراسیا هم دارند.

صادرات پودر رختشویی تندیس

برخی از تجاری که در زمینه هایی بغیر از شوینده و در مواد غذایی در حال صادرات به سایر کشورها هستند در میان راه و همزمان با اینکه تجار سایر کشورها با تولید کنندگان و تجار ایران مشغول معاملات و خرید مواد غذایی در انواع مختلف هستند با توجه به افزایش تقاضای مواد شوینده و انواع ودرهای رختشویی از طرف تجار عراقی تقاضای خرید و صادرات پودررختشویی را به طرف ایرانی می دهند که موجبات صادرات پودر رختشویی و در پی آن افزایش صادرات غیر نفتی و ارزآوری به کشور خواهد شد.

پودر رختشویی بهریز

همانگونه که مطرح گردید در حوزه صادرات کالا و خدمات مخصوصا صادرات پودر رختشویی به کشورهای همجوار جدیدا بسیار مورد توجه قرار گرفته و حائز الویت هایی می باشد که شاهد ارزآوری های بسیاری خواهد بود.

در میان پودر های رختشویی ایرانی که مورد توجه مردم کشورهای دیگر و تجار آنها قرار گرفته است با توجه به کیفیت و قیمت مناسب و بصرف پودر رختشویی بهریز هست که هر روزه از کارخانه بهریز خریداری شده و به آن کشورها صادر می شود.

فروش اینترنتی پودر تندیس

شرکت تندیس در حوزه فروش محصولات شوینده خود و در راستای سایت های تسهیل فروش و همچنین جهش تولید اقدام به راه اندازی فروش اینترنتی محصولات خود علی الخصوص فروش اینترنتی پودر تندیس نموده است.

سایر محصولات شرکت تندیس

شرکت تندیس در ادامه خدمت رسانی به جامعه و مثرف کنندگان برای تولید کامل مواد شوینده و عرضه ان با قیمت های مناسب پیش قدم شده است و محصولات دیگری نیز به غیر از پودر تندیس تولید نموده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

محصولات شرکت تندیس

محصولات شرکت تندیس به قرار زیر می باشد:

  • پودر رختشویی دستی و ماشینی
  • مایع ظرفشویی
  • مایع دستشویی
  • مایع سفید کننده و جرم گیر
  • شامپو سر
  • مایع لباسشویی
  • مایع ضدعفونی کننده

کیفیت شوینده تندیس

اگر شما برای خرید مواد شوینده با کیفیت خوب دنبال خرید محصول با کیفیت هستید حتما با مشاوره با کارشناسان ما راهنمایی لازم را اخذ کرده و شوینده های با کیفیت تندیس را خریداری نمائید.

بازار فروش تندیس

آیا میدانید مواد شوینده تندیس یکی از پر فروش ترین مواد شوینده در سراسر اسران می باشد و حتی در کشورهای همسایه نیز چتر فروش خوبی را ایجاد نموده است؟

امروزه همه فروش گاههای موجود در ایران دارای مواد شوینده تندیس هستند و بعنوان بازار فروش این برند محبوب می باشند.

سایز مواد شوینده تندیس

مایعات شوینده تندیس در سایز های مختلف تولید می شود که با توجه به میزان تقاضای مصرف کنندگان از سایز ۵۰۰ گرم تا ۴۰۰۰ گرم و در برخی موارد در گالن های ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری نیز تولید و به مشتریان عرضه می شود.

صادرات شوینده تندیس

بهتر است بدانیم مقصد صادرات مواد شوینده تندیس و مخصوصا پودر رختشویی با توجه به قیمت پودر رختشویی که مناسب هست  به کشورهای زیر با ترتیب میزان بیشتر صادرات انجام می شود که بشرح زیر می باشد:

  1. عراق
  2. ترکمنستان
  3. افغانستان
  4. پاکستان
  5. قزاقستان

مراحل صادرات پودر رختشویی تندیس

تجاری که قصد خرید مواد شوینده تندیس و صادرت آن به سایر کشورها را دارند بهتر است بدانند که برای این کار باید در گمرک مرز کشور مورد نظر ترخیص کار ماهری را به خدمت بگیرند که کار ترخیص و انتقال بار از ایران به کشور دیگر را انجام دهد. شایان ذکر است که قیت پودر رختشویی در ایران طبق قیمت روز می باشد و قیمت پودر رختشویی صادراتی با خرید خوبی مواجه هست. پودر تندیس را از ما بخواهید.

فروشنده مواد اولیه شوینده

کارخانه پودر لباسشویی تندیس

آیا می دانید بهترین راه برای خرید پودر لباسشویی تندیس برقراری ارتباط مستقیم با مشاوران فروش کارخانه تندیس می باشد که شماره های زیر راه های ارتباطی مستقیم با ما می باشد.

بازدیدها: 372

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید