مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مایع دستشویی آتنا گالنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مایع دستشویی گالنی آتنا را با قیمت مناسب بخریممایع دستشویی گالنی آتنا در چه رنگهایی تولید می شود؟ تولید انواع شوینده‌های دستشویی به سفارش مشتریان

 

خرید و فروش مایع دستشویی آتنا در زمره محصولات پر فروش در بازار این حوزه بهداشتی در کشور قرار دارد‌. این شوینده های دستشویی در راستای حمایت از مصرف کنندگان کالایی با استاندارد و کیفیت روز جهانی به خریداران خود ارائه می کند.

مایع دستشویی گالنی آتنا را با قیمت مناسب بخریم

کارخانه آتنا به دلیل آنکه با داشتن مشتریان فراوانی که دارد و در هر روز تولیدات مداوم و بالایی را دارد و توان تولید آن در کشور در میان سایر برندها زبان زد می باشد قادر خواهد بود انواع شوینده های دستشویی را با تنوع بالا و قیمت مناسب به خریداران خود عرضه کند.

با در نظر داشتن توان بالای این شرکت در میزان تولید که منجر به عرضه محصولات شوینده با قیمت‌های پایین‌تری خواهد شد می توان این انتظار را از خط تولید این مجموعه داشت که شوینده های گالنی را با قیمت ارزان‌تری از کل بازار شوینده عرضه نمایند. بدین صورت هست که می شود شوینده های آتنا را ارزانتر از بقیه برندهای موجود در بازار تهیه نمود.

مایع دستشویی گالنی آتنا در چه رنگهایی تولید می شود؟

مایعات دستشویی با در نظر گرفتن رایحه هایی که از اسانس گل های مختلف و متنوع موجود در طبیعت گرفته می شود و در ترکیب این شوینده ها استفاده می شود می تواند رنگهای گوناگونی را داشته باشد.

رنگهایی که در مایع دستشویی آتنا مشاهده می شود شامل رنگهای قرمز، سبز، زرد و آبی می باشد که اکثریت مشتریان و متقاضیان کالاهای شوینده این رنگها را پسندیده و مصرف می کنند.

مثلا در خصوص رنگ قرمز باید اشاره کنیم به اسانس استفاده شده از توت فرنگی که منجر به ایجاد رنگ قرمز در مایع دستشویی می شود.

مایع دستشویی آتنا

 تولید انواع شوینده‌های دستشویی به سفارش مشتریان

شرکت این امکان را دارد که درخواست مشتریانش را مورد بررسی قرار داده و با توجه به تقاضای ایشان شوینده مد نظر آنها را با کیفیت مشخص شده و رنگ تعیین شده و در قالب گالن های مشخص شده تولید و برای آنها ساخته و ارائه شود.

برخی از مشتریان برای خرید و صادرات شوینده ای خاص و مورد پسند برای کشور دیگر تمایل دارند که محصول را با مشخصات تعیین شده آن کشور تولید و صادر نمایند‌.

بازدیدها: 1

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید