مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مایع ظرفشویی ۷۵۰ گرم تندیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مایع ظرفشویی 750 گرممایع ظرفشویی ۷۵۰ گرمانواع مایعات ظرفشویی شرکت تندیسمایع ظرفشویی 750 گرممراکز فروش مایع ظرفشویی تندیسمایع ظرفشویی 750 گرمکیفیت مایع ظرفشویی تندیس

مایع ظرفشویی ۷۵۰ گرم تندیس در شرکت سمبل شیمی تولید و عرضه می شود. مایع ظرفشویی از دیرباز در بین مردم مورد استفاده قرار گرفته و همیشه مواردی را داریم که در خصوص کیفیت مایع ظرفشویی تولید شده بحث و گفتگو وجود دارد تا کارخانه های تولید کننده با بهترین کیفیت ارائه خدمت نمایند.

مایع ظرفشویی تندیس در کنار دهها برند تولید کننده پودر ماشین لباسشویی پرسیل ترکیه در صدر جدول مایعات ظرفشویی قرار دارد. مردم اغلب مایلند از مایعات ظرفشویی استفاده نمایند که هم دارای قیمت مناسب باشد و هم دارای کیفیت و بسته بندی جذاب و مناسبی باشد.

مایع ظرفشویی 750 گرم

مایع ظرفشویی ۷۵۰ گرم

در تولید مایع ظرفشویی باید خیلی وسواس بخرج داده شود چرا که بصورت تقریبا مستقیم با سلامتی و بهداشت جامعه و انسان ها در ارتباط هست. در تولید مایع ظرفشویی متخصصان و کارشناسان آزمایشگاهی با بررسی ترکیبات موجود در فرمولاسیون مایع ظرفشویی هر یک سال یکبار مجددا بررسی می نمایند تا در صورت احتیاج به اصلاح و بازنگری اقدام لازم را اعمال نمایند.

همانطور که میدانید در بین مواد شوینده میزان مصرف مایع ظرفشویی از سایر مواد شوینده با توجه به موارد مصرف و نوع استفاده و کاربردی که دارد بیشتر تقاضا داشته و میزان تولید و مصرف آن با اختلاف فاحشی توفیر دارد.

انواع مایعات ظرفشویی شرکت تندیس

هر شرکت و مجموعه و کارخانه ای برای تولید کالاهای خود سعی می کند تا شیشه پاک کن تاژ در انواع و سایز ها و وزن های متفاوت تولید نماید تا بتواند تمامی تقاضاهای موجود در بازار را تامین نماید.

شرکت تندیس نیز در تولید مایع ظرفشویی برند تندیس در انواع مختلف با توجه به تقاضاهای موجود در بازار اقدام نموده و تا حد امکان سعی بر این شده است که تمامی وزن ها و حجم های مورد مصرف را تولید نماید.

لیست مایعات ظرفشویی تولید کارخانه تندیس بشرح ذیل می باشد:

  • مایع ظرفشویی ۷۰۰ گرمی
  • مایع ظرفشویی ۷۵۰ گرمی استوانه ای
  • مایع ظرفشویی ۷۵۰ گرم کتابی
  • مایع ظرفشویی ۱۰۰۰ گرمی استوانه ای
  • مایع ظرفشویی ۱۰۰۰ گرمی طرح پریل
  • مایع ظرفشویی ۱۰۰۰ گرمی طرح جام
  • مایع ظرفشویی ۳۳۰۰ گرمی
  • مایع ظرفشویی ۳۷۵۰ گرمی

مایع ظرفشویی 750 گرم

مراکز فروش مایع ظرفشویی تندیس

علاوه بر دفتر فروش مرکزی کارخانه تندیس که کار اصلی و مرکزیت فروش مواد شوینده و مایع ظرفشویی تندیس را بر عهده دارد مراکز دیگری نیز از جمله مراکز فیزیکی و مجازی در تمامی مناطق کشور قرار داده شده تا فروش با حجم بیشتر و دقت بیشتر و خدمات دهی بهتری به مشتریان انجام گردد.

در کنار وجود دفاتر فیزیکی مورد تائید شرکت تندیس که در مراکز استان ها فعال و اماده خدمت رسانی به خریدارن محترم می باشند راه ها و فروشگاه های مجازی و بر خطی نیز از طرف شرکت برای انجام امور مربوط به فروش طراحی شده است که طی چند سال اخیر استقبال از این فروشگاه ها بشدت افزایش یافته و حجم فروش از دفاتر فروش فیزیکی به سمت فروشگاه های مجزی و آنلاین حرکت نموده است.

مایع ظرفشویی 750 گرم

کیفیت مایع ظرفشویی تندیس

تمامی کالاهای تولیدی بایستی دارای کیفیت مناسب و استاندارد باشد و تمامی موارد تعیین شده از طرف اداره بهداشت و سازمان استاندارد که به کارخانه ها اعلام میشود را رعایت نمایند تا موفق به کسب نشانهای وزارت بهداشت و استاندارد شوند و پس از درج این علامت ها بر روی کالاها دیگر هیچ نگرانی بابت خرید و مصرف وجود نخواهد داشت.

کارخانه تندیس پس از گذراندن تمامی مراحل تعریف شده از طرف ادارات بهداشت و استاندارد و همچنین الزامات تعیین شده وزارت صنعت و معدن تولید مایع ظرفشویی استاندارد را در دستور کار تولید خود قرار داده و پس از کسب این مجوزها کارخانه تندیس تمامی امور مربوط به کارهای صادرات و پلمپ را نیز برای صادرات به کشورهای دیگر نیز انجام می شود.

مایع ظرفشویی ۷۵۰ گرم تندیس پس از کسب مجوزهای لازم و پس از خرید تجار برای صادرات به سایر کشورها نامه های مربوط به استاندارد و بهداشت نیز توسط کارخانه صادر شده و کالای مورد نظر از مرز عبور خواهد کرد.

بازدیدها: 234

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید