مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکزفروش پریل ۱ لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه پریل ۱ لیتریترکیبات پریل ۱ لیتریپریل ۱ لیتریعملکرد پریل ۵در ۱پریل با عصاره لاوندرفروشنده مواد اولیه شویندهچرا پریل ۱ لیتری پر فروش هستصادرات مایع پریلمایع ظرفشوییسایت فروش پریل

کارخانه پریل ۱ لیتری در ایران تحت لیسانس شرکت هنکل آلمان مشغول ارائه خدمات می باشد که جزء بهترین ها در کشور می باشد.

کارخانه پریل ۱ لیتری

کارخانه صابون ضد جوش علاج و مایع ظرفشویی پریل ۱ لیتری در استان مرکزی و شهرستان ساوه و شهر صنعتی کاوه که یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود  واقع شده است.این کارخانه که دارای سهامی عام و توسط شرکت هنکل پاک وش تحت لیسانس شماره ۱ آلمان تولید می گردد. شهر ساوه در فاصله ۱۴۱ کیلومتری از تهران قرار دارد و از لحاظ استانی نیز در فاصله ۱۶۶ کیلومتری از مرکز استان مرکزی یعنی اراک واقع شده است.این کارخانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی منحصر بفردی که دارد تقریبا در مرکز ایران واقع شده است و از لحاظ دسترسی به کل بازارهای داخلی و خارجی دارای امتیازات فراوانی می باشد که این کارخانه را در امور تولید و فروش و بازاریابی به کارخانه ای موفق و پربازده تبدیل نموده است.

پریل 1 لیتری

ترکیبات پریل ۱ لیتری

  • پاک کننده های آنیونیک
  • پاک کننده های آمفوتریک
  • اسید فسفریک
  • نگهدارنده
  • رنگ
  • اسانس
  • آب

پریل ۱ لیتری

مایع ظرفشویی پریل ۵ در ۱ که به ۵IN1 معروف هست و از محصولات جدید شرکت هنکی می باشد به این علت به این نام معروف و نامگذاری شده است که با یک محصول ۵ کار و ۵  عملکرد را می تواند داشته باشد که این امر قدرت زیاد این محصول را نشان می دهد.

عملکرد پریل ۵در ۱

  1. نهایت چربی زدایی
  2. ظرف های تمیز بیشتر
  3. از بین برنده غذای چسبیده
  4. از بین برنده بوی نا مطبوع
  5. از بین برنده غذای سوخته

پریل با عصاره لاوندر

صابون ۵در ۱ که با عصاره  خوشبو و معطر گیاه لاوندر و با تکنولوژی برتر آلمان تولید شده است مورد توجه قرار گرفته و در مدت بسیار کوتاهی توانسته بازارهای داخلی و خارجی را فتح نماید و نامی خوب و برندی معتبر در بین برند ها باز نماید.

ترکیبات  اسانس لاوندر، مرکب از نوعی ستن (با بوی کامفر و نعناع) سینئول، الکل و لینالول است. در زمینه استفاده های دارویی و پزشکی کاربرد های فراوانی دارد که در اینجا محل پرداختن به انها نیست ولی در این زمان می بایست به مورادی که باعث شده است از اسانس گیاه لاوندر در این محصول استفاده شود پرداخت و با آن آشنا شد. ازجمله مواردی که باعث استفاده از این گیاه شده میتوان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • ضدعفونی کننده قوی
  • رقیق کننده چربی ها و موجبات دفع آنها
  • باکتری کش و از بین برنده انواع آلودگی ها
  • باعث دفع شدن حشرات بعد از استفاده از این مایع
  • حل کننده چربی ها

با توجه به موارد مذکور استفاده از عصاره گیاه لاوندر در مایع ظرفشویی پریل باعث پاک کنندگی مضاعف همراه با بوی خوش و از بین رفتن بوی نامطبوع خواهد شد.

فروشنده مواد اولیه شوینده

چرا پریل ۱ لیتری پر فروش هست

مایع ظرفشویی پریل با قدرت پاک کنندگی زیادش و پائین ترین قیمت به صورت عمده به فروش می رسد. شرکت هنکل آلمان طی آزمایشات و تحقیقات فراوانی که انجام داده  توانسته است محصولاتی را تولید نماید که از نظر کیفیت و قیمت جایگاه خوبی در بازار و بین خریداران عمده برای خود دست و پا نموده است و طی سالیان اخیر یکی از پرفروش ترین مواد شوینده در بین تمام مواد شوینده را به خود اختصاص داده است .
صابون ضد جوش فولیکا با عصاره گیاه لاوندر که با قدرت پاک کنندگی و لکه بری انواع لکه های سخت همچون شکلات و چربی یکی از پر قدرت ترین محصولات مایع می باشد.

صادرات مایع پریل

در کنار زمینه فروش داخلی در زمینه فروش این کالا به بازارهای دیگر کشورها نیز موفق بوده بطوری که هم اکنون بسیاری از عمده فروشان و تجار کشورهای همسایه تقاضای خرید این کالا را دارند تا  با صادرات آن به سایر کشورها این محصول را به دست مصرف کننده نهایی برسانند.

مایع ظرفشویی

این مجموعه در کنار فروش مایع ظرف پریل ۱ لیتری محصولی مشابه ولی با قیمت ارزانتر به بازار فروش روانه کرده است که با اسم مایع ظرفشویی تندیس شناخته می شود. این محصول مجموعه  در کنار پودر رختشویی تندیس از جمله پیشنهادات ما است.

سایت فروش پریل

در نهایت ما با ایجاد سایت آنلاین فروش عمده و مستقیم مایع ظرفشویی پریل با قیمت مناسب یکی از گزینه های فروش می باشد که تلاش و کوشش بر آن داریم محصولات شوینده و بهداشتی با قیمت های مناسب دست خریداران عمده و مصرف کنندگان برسد.

بازدیدها: 2807

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید