مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صابون هتلی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

صابون هتلی ارزان استانداردانواع صابون هتلی ارزان قیمتنظافت در هتلها
صابون هتلی ارزان قیمت

صابون هتلی ارزان قیمت محصولاتی که در این شرکت تولیدمی‌شود صابونهای هتلی میباشد. صابونهای هتلی برندها و کیفیت ها و استاندارد های مختلف در قالب شوینده بهداشتی مورد نیاز رستورانها مهمانسرا و هتل های بزرگ و عظیم می باشد که در راستای مشتری مداری و رفاه حال مهمانها در انواع و اقسام هتلها در ایران و خارج از ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صابون هتلی ارزان قیمت

صابون هتلی ارزان استاندارد

آیا می دانید کدام صابون هتلی استاندارد می باشد و در راستای استفاده در انواع هتل ها مورد نیاز مصرف کنندگان و رغبت آنها برای استفاده هست؟ صابونی که برای استفاده از مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد باید مواردی را داشته باشد تا استاندارد مورد قبول هتلداران و افرادی که در آن سکونت می‌کنند را داشته باشد. از آنجایی که سکونت افراد در هتل ها معمولاً چند روز بیشتر نیست و در همان مدت کوتاه احتیاج به مواد شوینده دارند که برای همان تعداد روزهای اندک کافی باشد شامپوها و صابونهایی که برای هتل ها و برای استعلام افراد تولید و عرضه می‌شود معمولاً دارای روزانه ۳۰ گرم ۳۵ و ۴۰ گرم می باشد که بتواند نیاز چند روزه افراد ساکن در هتل ها و مهمانسراهای را برطرف نماید و همچنین برای هتلدار نیز از لحاظ قیمت و عرضه آن در هتل ها به صرفه باشد.

صابون هتلی ارزان قیمت

انواع صابون هتلی ارزان قیمت

همانطور که بیان شد انواع صابون هتلی  در رنگ ها و طرح ها و راه های مختلف با توجه به نیاز هتلداران و بازار تولید و عرضه می‌شود که در این میان اکثراً صابون های هتلی در اوزان ۳۰ گرم ۳۵ گرم و ۴۰ گرم در کارخانه های مواد شوینده تولید می شود و برای مصرف به سراسر ایران ارسال می گردد. شایان ذکر است که عکس صابون هتلی در ۳ رایحه توت فرنگی عصاره گل های بهاری و عصاره لیمو تولید می شود که در این میان آثار گلهای بهاری از دیگر آثاری ها بیشتر تولید شده و مورد استقبال مصرف‌کنندگان و علاقه آنها قرار گرفته است.

صابون هتلی ارزان قیمت

نظافت در هتلها

هتل ها و مهمانسراها برای اینکه مهمان ها و ساکنان خود را راضی و خوشنود نگه دارند باید محیط هتل و فضای مهمانسرا را به بهترین نحو بهداشتی و پاکیزه نگه دارند و هر چقدر محیط هتل و مهمانسرا بهداشتی تر به پاکزاد تر باشد اما مهمانان و ساکنان آن رغبت بیشتری را برای مراجعه به آن خواهند داشت و همچنین مقدار درآمد و میزان سودی که حاصل آن هتل خواهد شد بیشتر خواهد شد و این نیز در راستای استفاده از مواد شوینده خوب مخصوص صابونهای هتلی و صابون های هتلی مرغوب میباشد.

بازدیدها: 29

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید