مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پودر لباسشویی تندیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه لکه لباس را پاک کنیم؟برای پاک کردن لکه هاچکار کنیم ؟مایع لباسشویی تندیسپودر لباسشویی بهتر است یا مایع لباس ؟

پودر لباسشویی تندیس یک نمونه از تولیدات شرکت سمبل شیمی است وچون قیمت مناسبی دارد بسیار پرطرفدار و پر مصرف است وحتی بسیاری از مشتریان پیش خرید صابون کرم دار این پودر را انجام می دهند واین امر مستلزم فروش بی دغدغه برای خریدار و تحویل فوری وبه روز پودر است .

چگونه لکه لباس را پاک کنیم؟

به دلیل ماشینی شدن زندگی های امروزی و وقت گیر بودن کارها انجام بسیاری از کارها با ماشین و وسایل برقی انجام می شود و در این میان یکی از کارهای روزمره که خانم های خانه دار انجام میدهند شستن لباسها با ماشین لباسشویی است و این امر مستلزم استفاده پودر یا مایع مناسب و پاک کننده است که به اشتباه خانم ها نظر دیگری نسبت به این امر دارن که حتما باید یک مایع یا پودر خیلی قوی باشد که لکه های به جا مانده را سریع از بین ببرد در حالی که این ایده که شوینده قوی استفاده بشود نادرست است و حتی ممکن است به بافت پارچه و لباسها آسیب برساند . براحتی میتوان با پودر لباسشویی تندیس لکه لباس ها را از بین برد.

برای پاک کردن لکه هاچکار کنیم ؟

برای پاک کردن راحتر لکه ها اول از همه باید ماشین لباسشویی را تمیز و ضد عفونی کنیم مثلا لاستیک در ماشین لباسشویی کاملا تمیز شود وبعد لباسها با توجه به اندازه وزن ماشین در ماشین لباسشویی قرار داده و مایع یا پودر لباسشویی تندیس را البته با توجه به میزان کثیفی آنها در محفظه ماشین لباسشویی ریخته و ان را روشن کنید وبا این روش لباسها پاک شده و لکه ای باقی نمی ماند .

مایع لباسشویی تندیس

صابون کرمی داو یکی از شاهکارهای تولید کارخانه تندیس است و یک شوینده بسیار باکیفیت و غلیظ است که با فرمول جدید بوده وبا رایحه دل انگیزی که دارد هر مصرف کننده ای از بوی خوش آن لذت می برد.مایع لباس تندیس در دو نوع رنگین شوی و مشکین شوی تولید میشود وبه دلیل باکیفیت بودن و قیمت مناسب آن جزء پرفروشترین محصولات است .

پودر لباسشویی بهتر است یا مایع لباس ؟

با توجه به گذشت زمان و تولیدات متنوع و به روز شرکتها بسیاری از مصرف کنندگان دچار مشکل میشوند که آیا مایع لباس استفاده کنند یا پودر ؟هر چند که این یک امر بدیهی است که استفاده این شوینده هو با توجه به سلایق مصرف کننده ها بر میگردد و نوع شستشوی انها با هم متفاوت است .
ولی شرکت سمبل شیمی این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید هم از پودر لباسشویی تندیس  و هم از مایع با کیفیت با توجه به میزان مصرف خریداری و استفاده کنید .

این محصول در کنار مایع ظرفشویی پریل از جمله پر فروش ترین ها است.

بازدیدها: 153

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید